האתגר

 

בתחילת 2022 פנה אלינו סטארטאפ בצמיחה גלובלית מואצת, לאחר סבב גיוס משמעותי, עם האתגר של יצירת One company.

הוקמו בשנה האחרונה סייטים במגוון ארצות ויבשות, לפעמים עם מס' עובדים בודדים בלבד שעובדים מהבית, וככל שהזמן עובר נוצר קושי להעביר מידע, לחבר אנשים אחד לשנייה, ויותר מזה -למשימה של החברה ולערכים שלה.

 

The greatest asset of a company is its people.” – Jorge Paulo Lemann

הפתרון

 

יצאנו לאתגר עם מחקר מעמיק על הכאבים והאתגרים בחברה. הסתכלנו על אחוז העזיבה, סקרי אנגייג'מנט, אתגרי גיוס ועוד, ובנינו שלושה קונספטים לקהילות פנים ארגוניות גלובליות שמייצרות פתרונות שעובדים רוצים להיות חלק מהם.

רתמנו את בעלי העניין הרלוונטיים וגילינו שחלק מהיזמים המייסדים רוצים לקחת חלק בחלקן, מה שנתן לנו חיווי מדהים על החיבור ועל האימפקט שנוכל להשיג.
כל הקהילות אקסקלוסיביות, דורשות הרשמה, והשפה סביבן תואמת ומעוררת באזז. שמנו דגש מיוחד על ערכי החברה בכל הפעילויות שלנו, ודאגנו לגיוון מגדרי ותרבותי שיאפשר חיבורים חדשים.

חלק מהקהילות הובלו בתחילתן ע"י מומחיות קהילה מטעם Glue וחלקן הוקמו דרך המשאבים הקיימים בחברה – העובדים והעובדות שמחוברים לנושא ורוצים להוביל את התחום מבפנים [בליווי מקצועי, כמובן].

 

“Culture is what motivates and retains talented employees.” – Betty Thompson

התוצאות

 

התוצאות לא איחרו לבוא:

– נצפתה עלייה במעורבות של סייטים ספציפיים באירועי חברה.

– כחלק מפעילות של קהילת ספציפית אחת – הצלחנו לגייס מס' טאלנטים למשרות שהיו פתוחות זמן רב, דרך לידים שהגיעו דרך העובדים עצמם.

– נוצר ביקוש למחזורים נוספים לקהילות הללו.

– התחילו לזרום הצעות ורעיונות לקהילות נוספות שעובדים רוצים להוביל בעצמם.

 

אתגר ה-one company הוא אחד האתגרים הנפוצים והשכיחים בתעשייה, ועדיין – כל ארגון יכול לפתור אותם אחרת, בהתאם ל-DNA הארגוני המיוחד שלו ולאנשים שעובדים בו.
הכי חשוב לזכור שבסוף החיפוש הוא אחר ה-Win-Win של העובדים והארגון ביחד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *